Twitter oraz Instagram z nowościami

Zaprezentuj swoją reklamę w najlepszym miejscu! Jeszcze nie umilkły komentarze po ostatniej informacji mówiącej o tym, że Twitter planuje wyświetlać wpisy według tego, co lubi użytkownik, a już mamy oficjalny komunikat  o kolejnej nowości. Twitter na swoim firmowym blogu zapowiedział wprowadzenie nowego typu reklam – First View. Pozwala on na maksymalne przyciągnięcie uwagi użytkownika. Ten format…

Details

Komu reklamę na Instagramie?

Stało się. Popularna obrazkowa społecznościówka ogłosiła, że od teraz reklamy mogą wykupywać przedsiębiorstwa każdej wielkości niezależnie od tego, gdzie prowadzą swoją działalność. Kilka dni temu na swoim biznesowym blogu Instagram przedstawił kilka szczegółów dotyczących możliwości reklamowania się w tej społecznościówce. O niektórych z nich pisałem już wcześniej tutaj. Pierwsze reklamy pojawiły się na Instagramie już…

Details

Facebookowe Siri i reklamy na Instagramie dla wszystkich

Kolejne ważne nowości i zapowiedzi od największego serwisu społecznościowego. Otrzymamy inteligentnego aystenta oraz możliwość reklamowania się w obrazkowej społecznościówce. Kilkanaście godzin temu sieć obiegła informacja o nowym projekcie Facebooka. David Marcus, szef Facebook Messengera powiadomił we wpisie na swoim profilu o pracach nad serwisem M. Jak czytamy M to osobisty cyfrowy asystent wbudowany w aplikację…

Details

Scrolluj, aby obejrzeć reklamę

Obecnie, aby czymś zaciekawić Internautę i zatrzymać przy sobie reklamodawcy i serwisy społecznościowe muszą poszukiwać nowych rozwiązań. Wszyscy przyzwyczailiśmy się w mniejszym lub większym stopniu do zwykłych reklam wideo, których pełno jest na portalach społecznościowych oraz w konwencjonalnych serwisach www. Z danych dostępnych w różnych miejscach Internetu wynika, że ponad 300 milionów użytkowników Sieci korzysta…

Details

Jak wygląda Kronkiwongi?!

Założona 12 października 1932 roku przez Olego Kirka Christiansena firma Lego to największy producent klocków na świecie. Każdego dnia około 400 milionów ludzi na świecie bawi się produktami Lego. Koncern kontroluje około 70 procent światowego rynku klocków. Od kilku lat Lego poszukuje jednak swojego miejsca w kolejnych segmentach rynku rozrywki. Były gry komputerowe, filmy, a…

Details

Karuzela, koniec serwisu duchów i precyzyjne reklamy

Ostatnie dni przyniosły kilka znaczących informacji, które mogą wpłynąć na kształt mediów społecznościowych na całym świecie. Pojawiły się zarówno nowości jak i doniesienia o poważnych zmianach w już funkcjonujących serwisach. Są także nowości dla marketingowców. Karuzela na Instagramie Największa obrazkowa społecznościówka świata od dawna z powodzeniem służy wielu markom do promowania ich produktów. Pierwsze reklamy…

Details

Reklamuj cały asortyment na Fejsie

Największa społecznościówka świata robi kolejny ukłon w stronę tych firm, które mają w swojej ofercie kilkadziesiąt, kilkaset, a nawet tysiące produktów. Do tej pory tacy reklamodawcy musieli zawsze wybierać, jakie produkty będą reklamować bo zawsze reklamy na Fejsie wiązały się z jakimś ograniczeniem. Teraz będzie inaczej. Facebook ogłosił właśnie wprowadzenie nowego formatu reklamowego – Product…

Details

Kolejna społecznościówka wyciąga rękę po pieniądze z reklam

Facebook, Twitter, Instagram – między innymi te sieci oferują już umieszczanie płatnych treści od reklamodawców. Poprzez mniej lub bardziej oznaczane wpisy umożliwiają dotarcie do swoich użytkowników z treścią, którą przygotowuje reklamodawca. Oczywiście nie od dzisiaj niektórzy właściciele firm czy szefowie działów marketingowych stoją na stanowisku jakoby „Facebook nie sprzedawał”. Jednak trudno nie zauważyć, że reklam…

Details

Poznajcie Ello!

Tony reklam i kompletnie bezsensownych fanpejdży na Fejsie? Coraz częściej pojawiające się wpisy sponsorowane na Twitterze? A może irytujące sweetfocie na Instagramie? Każda z dużych społecznościówek ma jakieś cechy charakterystyczne, które nie zawsze nam odpowiadają. Ale kilka tygodni temu pojawiła się nowa sieć społecznościowa, która niedługo może podbić internet. Pod warunkiem, że zachowa swój dotychczasowy…

Details

Instagram pomoże markom

Masz firmę? Obsługujesz markę na Instagramie? Obrazkowa sieć społecznościowa ogłosiła wprowadzenie nowych narzędzi wspomagających profile biznesowe. Dzięki nowym rozwiązaniom zarządzanie komunikacją marketingową będzie jeszcze prostsze. W komunikacie na biznesowym blogu należącej do Facebooka platformy społecznościowej czytamy, że nowe narzędzia są odpowiedzią na zapotrzebowanie zgłaszane przez firmy korzystające z Instagramu. Przedsiębiorcy chcą wiedzieć więcej na temat…

Details

Tumblr pokaże markom, jak używasz ich produktów

Do tej pory komercyjne usługi monitoringu sieci jak SentiOne czy Brand24 polegały głównie na wyszukiwaniu, analizie i podsumowywaniu treści tekstowych publikowanych przez użytkowników Internetu i portali społecznościowych. Jak nietrudno się domyślić najwięksi producenci i dostawcy usług chcieliby wiedzieć jeszcze więcej o swoich klientach. Odpowiedzią na takie zapotrzebowanie, jak nietrudno się domyślić, jest monitoring zdjęć. Wczoraj…

Details

Fejsik pokaże dokładniej targetowane reklamy

Po ostatnich modyfikacjach formatów reklamowych i majstrowaniu przy newsfeedzie teraz największa społecznościówka świata postanowiła pochylić się nad tym, jakie reklamy widzimy. Facebook będzie jeszcze dokładniej dobierał tematykę komunikatów reklamowych oraz udzieli nam informacji o tym dlaczego widzimy tę konkretną reklamę. Na początek zmiany obejmą amerykańskich użytkowników tego serwisu społecznościowego. Jednak jak nietrudno się domyślić już…

Details