Zaprezentuj swoją reklamę w najlepszym miejscu!
Jeszcze nie umilkły komentarze po ostatniej informacji mówiącej o tym, że Twitter planuje wyświetlać wpisy według tego, co lubi użytkownik, a już mamy oficjalny komunikat o kolejnej nowości.
Twitter na swoim firmowym blogu zapowiedział wprowadzenie nowego typu reklam – First View. Pozwala on na maksymalne przyciągnięcie uwagi użytkownika. Ten format reklamowy ma być najbardziej widoczny ze wszystkich oferowanych przez Ćwierkacza.
Reklama emitowana w tym formacie będzie się pojawiać natychmiast po uruchomieniu aplikacji mobilnej Twittera albo po zalogowaniu się w webowej wersji serwisu na samej górze osi czasu. Dzięki temu reklamodawcy będą mogli przyciągnąć uwagę wszystkich użytkowników Twittera w okresie 24 godzin. First View pozwoli markom na wizualne opowiadanie historii w formie krótkiego spotu wideo.
Zdaniem Marca Weinstocka z 20th Century Fox First View pozwala nie tylko na budowanie zasięgu komunikatu reklamowego, ale przede wszystkim na reklamowanie swojego produktu z rozmachem w mediach społecznościowych.
Nowy format reklamowy będzie stopniowo udostępniany wybranym reklamodawcom w Stanach Zjednoczonych. W kolejnych miesiącach First View ma być dostępny na całym świecie.
Marzenie Instagramerów spełniło się!
Chciałoby się krzyknąć: W końcu! O co chodzi? Wraz z najnowszą aktualizacją aplikacji mobilnej Instagram wprowadza możliwość wygodnego przełączania się pomiędzy administrowanymi przez użytkownika profilami bez konieczności wylogowywania się!
Jak uruchomić nową funkcję?
Po pierwsze należy zaktualizować apkę do wersji 7.15. Następnie logujemy się na dowolne z administrowanych przez nas kont. Przechodzimy do opcji aplikacji dotykając symbolu trzech kropek lub koła zębatego w prawym górnym rogu. Przechodzimy na koniec listy tam powinniśmy zobaczyć opcję „Dodaj konto”.
Po dotknięciu tej pozycji zobaczymy znany nam ekran logowania gdzie wprowadzamy dane kolejnego konta. Od tej chwili możemy przełączać się swobodnie pomiędzy profilami dotykając nazwy aktualnego profilu w lewym górnym rogu aplikacji. Naszym oczom ukaże się rozwijana lista z dodanymi profilami oraz opcją dołączenia kolejnego profilu.
Łącznie możemy wprowadzić dane pięciu profili.
Here’s how account switching works: after adding accounts in settings, tap your username on profile to switch.
Posted by Instagram on 9 luty 2016
cover photo credit: Social Media via photopin (license)